Samsun spor Başkanı ve Senegal’deki Amitie Futbol Kulübü’nün sahibi Yüksel Yıldırım, Fransa’da sahibi olduğu USL Dunkerque ile kulübün kurumsal kimliğini baştan aşağı yenileme sürecine girdi.
İki yıl önce kulübü satın alan Yıldırım, hem taraftarla güçlü bir bağ kurdu hem de alanda ve saha dışında kulübü daha güçlü hale getirmek için harekete geçti.
Bu değişimin birinci adımı ise logoda atıldı. Yıldırım’ın direktifleriyle, kulübün tarihî simgelerinden biri olan ve daha evvel art planda kalan yunus figürü, artık logonun merkezinde yer alıyor.
115 YILLIK KULÜBÜN LOGOSU DEĞİŞTİ
Kulüpten yapılan açıklamada yeni logonun, Dunkerque kentinin denizcilik geleneğini ve kulübün 115 yıllık mirasını onurlandırdığı söz edildi ve şu sözler kullanıldı; Logonun merkezindeki kalkan, kulübün 115 yıllık mirasını onurlandırıyor. Kulübün etrafındaki kentin topluluğunu temsil eden çift sonla vurgulanan Dunkerque tarihinin gücünü ve müdafaasını sembolize ediyor.
Kulübün tarihi bir amblemi olan yunus artık yalnızca bir maskot olmaktan öteye geçiyor: Dunkerque’nin denizcilik DNA’sını, canlılığını ve gücünü temsil ediyor. Kulübün monogramı etrafına sarılan yunus, spor projesi içinde müdafaa ve ileri momentum fikrini iletiyor.
ESKİ LOGO

YENİ LOGO

More Stories
Kimi destekleyecek? Aziz Yıldırım seçime saatler kala sessizliğini bozdu
Fener’i küçümseyen Mourinho’ya karşılığı Portekizliler verdi
İstanbul’da KYK yurdu skandalı! 2 yurt müdürü ve 1 müdür yardımcısı açığa alındı